Dorëheqjet morale dhe britmat imorale

Kohanews Admin

Shkruan Erol Rizaov

Situata është e nevojshme të ushtrohet përmbajtje dhe dinjitet në situata të tilla për të mos iu nënshtruar alarmeve të njerëzve imoralë që kërkojnë përgjegjësi morale dhe kur ajo paraqitet.

Tragjedia e tmerrshme në Tetovë, e cila vrau 14 persona duke u trajtuar për koronavirusin në spitalin modular, dhe hetimi mbi arsyet pse ndodhi gjatë ditëve të zisë, u bënë tema më pak të rëndësishme sesa dorëheqja e ministrit Venko Filipçe, gjithashtu si dorëheqjet e zëvendësministrit dhe drejtorëve të klinikës në Tetovë. Krijimi i një ambienti të tillë në vend zbulon motive të tjera që nuk lidhen me simpatinë e familjeve të vdekura dhe të palumtur. Easyshtë e lehtë të njihet manipulimi i turpshëm i tragjedisë që shkon përtej kërkesave të përgjegjësisë morale dhe penale për tragjedinë e madhe të zakonshme në situata të tilla kudo në botën demokratike.

Pra, kjo nuk ka të bëjë me atë nëse opozita, media, OJQ -të, figurat publike dhe qytetarët duhet ose nuk duhet të kërkojnë përgjegjësi dhe dorëheqje për atë që ndodhi në Tetovë. Kjo është mjaft e kuptueshme dhe e nevojshme. Çdo përgjegjësi duhet të mbahet. Një aksident i tillë, si shumë të tjerë në Maqedoni, nuk mund të përfundojë pa përgjegjësinë e askujt. Sidoqoftë, kur ata imoralizojnë figura publike imorale dhe parti politike që nuk kanë asnjë kualifikim objektiviteti në veprimet e tyre të deritanishme, motivet e të cilëve nuk janë fare njerëzit e vdekur ose familjet e tyre, por interesat partiake dhe parazgjedhore, atëherë vlerësimet e deklaruara tashmë të vandalizmi dhe nekrofilia politike janë plotësisht të sakta.

Unë nuk do t’i referohem epilogut të aksidenteve dhe tragjedive të mëparshme që ndodhën në Maqedoni dhe të cilat tashmë janë theksuar në media, sepse nuk mund të jetë një justifikim nëse nuk është bërë siç duhet, që ky rregull të zbatohet akoma. Imoraliteti dhe joetika në politikë, në botën e biznesit, në media, në rrjetet sociale në jetën tonë të përditshme janë aq prezente saqë madje konsiderohet një sukses dhe një aftësi, derisa të ndodhë një aksident i madh. Atëherë moralistët e mëdhenj, pjesëmarrësit e rregullt dhe krijuesit e gjithë asaj imoraliteti në të cilin kemi jetuar prej vitesh, vajtuan publikisht dhe kërkuan dorëheqje dhe përgjegjësi. Me rënien e dorëheqjeve, sipas kritereve të tyre të moralit dhe etikës, ata rrisin listën e njerëzve që duhet të largohen çdo ditë, duke përcaktuar me shumë ekspertizë se çfarë shkruhet, çfarë ofrohet dhe çfarë është dorëheqje e pakthyeshme. Në thelb, masa e përgjegjësisë morale është që kryeministri dhe e gjithë qeveria të japin dorëheqjen dhe të lehtësojnë procesin e marrjes së pushtetit. Dhe njerëzit që humbën jetën dhe familjet e tyre së shpejti do të harrohen si në të gjitha rastet e mëparshme.

Dhe për të qenë shumë specifik, ministri Venko Filipçe dhe bashkëpunëtorët e tij gjatë menaxhimit të luftës me pandeminë duhet të qëndrojnë në detyrë, natyrisht nëse përfundon para zgjedhjeve të ardhshme parlamentare kur votuesit vendosin se kush do të formojë qeverinë. Sa i përket menaxhimit të Dr. Filipçe mbi dhurimet e organeve nga të vdekurit dhe operacionet për transplantet e zemrës dhe organet e tjera vitale, ai dhe ekipet që kryen këto operacione komplekse tashmë kishin nevojë të merrnin njohjen më të lartë shtetërore. Për meritat në një nga arritjet më humane dhe më të suksesshme në mjekësinë në vendin tonë.

Next Post

Davitkovski: Rregullat janë të qarta, ministri jep dorëheqjen tek Kryeministri, jo tek Kryeparlamentari

Profesori nga Fakulteti Juridik në Shkup, Borce Davitkovski, thotë se ministri mund të japë dorëheqjen nga posti i tij te Kryeministri, dhe jo në Parlament, sepse Kryeministri është ai që emëron ministrat. Dorëheqja i paraqitet kryeministrit të caktuar që ju propozoi. Nuk ka asgjë që ministri të japë dorëheqjen nga […]

Subscribe US Now

%d bloggers like this: